Powered By Blogger

Monday 13 June 2011

Exam ~ A nightmare before SPM =.=

Boo! that is my first impression when i see my result ... Not to got and not so bad ..just nice to make my mom got heart atack.. hahahah..but my mom actually doesnt have any heart disease :p * thank goodness..
everyday i count my day whether SPM is tomorrow yet or not :D
hmm...im not that clever actually.. Not like my other friends.. They are good enough at any subject.. im nt ready yet for my SPM... Trial ??? Im so toast !!!! errr... yg peliknyer knape mkin mnurun ?? hm.. ade masalah ape nih?? nak kate bercinte, dah pencen .. masalah negara? xjadi perdana menteri lagi..masalah keluarga apatah lagi nak mendekatinya.. Sekarang hanya mampu usaha dan usaha dan usaha dan usaha dan usaha * brapa byk usaha daaa..
kene la byk2 usaha kan?? hahahha... stu je aku harap markah tinggi untuk midyear ni,,that is Math.. sebab aku xmau dok line depan dah..borink la.. asyik tengok muka cikgu dari dekat.hhaha..melangut lama2 sangat ..sakit tengkuk aku nih...hahaha...asyik pinjam YOKO2 dkat Pzah jer :P
asyik kacau Lily jer sruh ambil kalkulator aku.. :D.. nice kan ? hahahah..

No comments:

Post a Comment